Photobucket border="0"> Congratulations! You are the 1,000,000th visitor!

[so

if i rebooted this blog

would yall care]

#thebatter at #shutocon right now fuck yeah 
#offgame #fun #hellyeah

#thebatter at #shutocon right now fuck yeah
#offgame #fun #hellyeah

idk have a valentine))

idk have a valentine))

Can I have a hug? I'm a blue-colored anon btw.
Anonymous

image

Hi there Fly. My name is Syphilis, and these are my buddies Gonorrhea, Chlamydia, Genital Herpes, HIV, and Crabs.
Anonymous

image

So. Fly. What the hell was your reply to my friend sheet thing?((Don't care if it's picture or text :3))

image

*A wierd clown thing appears on top of Fly's head and attacks it* (The clown thing is this thing right here at 3:40 /watch?v=MZzU5Db_-yg yes I know so random but so funny too)
Anonymous

image

im hungry are you gonna eat your ilasgoc
Anonymous

image

so i herd u liek litwickz and chandelurez
Anonymous

image

Fly: You must be new here.

Have you ever noticed that A LOT of Litwicks, Lampents, and Chandelure seem to know or be obscessed with Inferno and Psychic?
Anonymous

image

Armored Chandelure: I'm gonna let this out now. I was originally human.

image

Fly: ‘S fine, I don’t really give a shit ‘bout humans anyway.

/shrug

vriskarkat:

another cute pokemon I’d never use

vriskarkat:

another cute pokemon I’d never use

((so today at anime club
i was reflecting on all the team galactic fanart and things i have seen
and decided to sum it up in this here creation, titled Team Galactic Fanart Guide

enjoy))

((so today at anime club
i was reflecting on all the team galactic fanart and things i have seen
and decided to sum it up in this here creation, titled Team Galactic Fanart Guide

enjoy))